mandag 16. mai 2011

the very green grass of May



7 kommentarer:

  1. Flotte mai-kvadrater! De kalde tonene formildler en nord-norsk mai såvidt over midten på celsius-skalaen:)

    SvarSlett
  2. Hei Torild

    Her har du tre stemningsfulle bilder med fine valører. Ikke for å sammenligne, men jeg får assosiasjoner til til Eugene Richards og boken hans,The Blue Room. Den kjenner du karnsje til.

    Jeg er jevlig innom bloggen din og noen få andre, men jeg kommer skjelden med kommentarer da jeg synes det da blir litt Foto.no. Det er vel ikke meningen her tror jeg. Ser frem til å se mer fra deg.

    Roger

    SvarSlett
  3. Farger og komposisjoner
    også may måned...den fineste måneden i året!

    SvarSlett
  4. Takk for fine tilbakemeldingar, Roger og Geir!
    Søkte opp Eugene Richard, har nå sett eit og anna av han før, takker for tipset.

    SvarSlett
  5. Flott serie fra det skjønne mai. Noe å lengte i mot nå midt i den kalde vinteren!

    Sist jeg var i nærheten så det ut som om sanddynen i det siste bildet her var noe ødelagt (?) Dvs. at sandstripen kanskje hadde fått litt juling av vær og vind og ikke var så jevn og fin lenger. Slik er det vel med det meste, tidens tann tærer, men det er et spesiellt sted.

    SvarSlett
  6. Naturen gjev, og tek, er foranderleg her langs kysten, vinterstormer pregar strendene og sanddynene, og så det med tidens tann, som du nemner.
    Takk for fin kommentar!

    SvarSlett