mandag 13. mai 2013


4 kommentarer:

  1. Flotte bilder av mine favorittfugler stokksvanene.Artigt også måten du har gjort det.Bilde nr 2.Nebbet forsvinner i vannet..eller..

    Vakkert er det:-) :-)
    Skal bli kjekt å se om det kommer småtrollsvaner fremover.Jeg har ett favoritttpar jeg følger mmed på
    Hilsen Anita

    SvarSlett
  2. Takk for kommentar!
    Eg har hatt stor glede av å vera "matmor" for div. småfuglar i hagen min denne vinteren, men denne fuglen er av ein litt annan størrelse; flott fugl! Eg får følge med om dei kjem med nokre små etterkvart...

    SvarSlett
  3. Hello, Torild.

    Lovely and heartwarming your works..

    The prayer for all peace.

    Greeting.
    Have a good weekend. From Japan, ruma❃

    SvarSlett
  4. Thank you for visiting my photo-site, and for the comment!

    SvarSlett